FRANCHI & KIM CHASSIS 0333 1K sintetski brzosušivi DTM lak

39,13 €
DOSTUPNOST NA UPIT
Pošaljite upit na ili nas nazovite na +385 91 6218 925;
  • Šifra proizvoda
  • 32357
  • Kataloški broj
  • Jamstvo
  • Raspoloživost
  • na upit
1K BRZOSUŠIVI POLUSJAJNI DTM (DIREKTNO NA METAL) PREMAZ ZA ŠASIJE I KONSTRUKCIJSKE ELEMENTE
NEUTRALNA BAZA ZA NIJANSIRANJE

DTM, polusjajni, brzosušeći završni temeljni premaz za šasiju s dobrom otpornošću na industrijska ulja,
može se prebojiti sa nitro, poliuretanskim, akrilnim bojama ili sam sa sobom.
Proizvod karakterizira dobro prianjanje, a baziran je na pasivizirajućim pigmentima koji čine caklinu
pogodnom za izravnu primjenu na metalu s antikorozivnom funkcijom.

PODRUČJE PRIMJENE
Pogodan kao temeljni i završni premaz za šasije poljoprivrednih vagona i industrijskih vozila, kao i za
metalne konstrukcije, alatne strojeve, poljoprivredne strojeve, stolariju, dizalice i sustave za podizanje.

Sistem: jednokomponentan - 1K
Osnova: na bazi otapala

Priprema površine:
Nanosi se na prethodno dobro pripremljenu površinu (pranje, ispiranje, odmašćivanje, hrapavljenje, itd.)
Tip površine:
Željezo, lijevano željezo, pjeskareno željezo - pjeskarenje Sa 1-2 ili pjeskarenje Sa 2,5-3
Može se premazivati sa: brzosušivi, nitro i poliuretan enameli
Preporučuje se nanošenje špricanjem (zračno ili bezračno).

Temperatura nanošenja:
Površina: 5° - 35°C
Okoliš: Min 5°C - Max 35°C
Relativna vlaga: 60%

Podaci o nanošenju:
Razrjeđivanje 10% sa Sintetskim razrjeđivačem 0955 ili Nitro razrjeđivačem 0970
Temperatura sušenja: na zraku na 20°C
Suho na prašinu: 15 - 20 minuta
Suho na dodir: 1 - 3 sata
Dubinsko sušenje: 24 - 36 sata
Potpuna polimerizacija: 7 dana
Međupremazni interval: 2 sata
Teoretska izdašnost (*) 7,5 m2/kg za debljinu suhog filma 50 mikrona
Potreban broj slojeva: 1-2 (80 mikrona)

Nijansiranje prema RAL, NCS, BS ton karti.

NAPOMENA: SAMO ZA PROFESIONALNU UPOTREBU!

Prije upotrebe pažljivo pročitajte tehnički i sigurnosno tehnički list

NAPOMENA: SAMO ZA PROFESIONALNU UPOTREBU!

Prije upotrebe pažljivo pročitajte tehnički i sigurnosno tehnički list