Budi dio našeg tima :)

Budi dio našeg tima :)
Tvrtka BAČELIĆ d.o.o. specijalizirana je trgovina boja i lakova, građevinskih materijala, zaštitne opreme, alata i strojeva koja ulaže u znanje i nove tehnologije te se razvija i kontinuirano raste vec punih 32 godine. Svake godine u potrazi smo za novim kadrom kojem želimo približiti inspirativno i edukativno raspoloženje u našim trgovinama.
 
Zašto raditi u Bačeliću:
  • Stalna i sigurna primanja
  • Plaćen pun prijevoz
  • Varijabilni mjesečni bonusi
  • Godišnji bonus
  • Prigodni poklon za djecu za Sv.Nikolu
  • Prigodan poklon za novorođeno dijete
  • Prigodan poklon za vjenčanje u vidu 13. plaće
  • Prigodne Božićnice
  • Prigodne Uskrsnice
  • Godišnji sistematski pregled i dodatni specijalistički pregledi tijekom godine
  • Sufinanciranje i poticanje na tjelovježbu i zdrav život
  • Pogodnosti pri ugovaranju kredita i rješavanju egzistencijalnih pitanja
  • Teambuilding
  • Zdrava i opuštena obiteljska atmosfera
  • Kontinuirana izobrazba i usavršavanje stranih jezika
  • Kontinuirana izobrazba i usavršavanje u programu IT (ERP, Excel…)
  • Kontinuirane edukacije na temu poslovne i osobne vještine
  • Ukoliko ste se pronašli u ovim opisima, molimo vas da se prijavite na oglas


Znanja, vještine i kvalifikacije:
•    osnove rada s racunalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
•    poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
•    napredno poznavanje asortimana i tržišta gradevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, rucni i elektricni alati, OZS, ostali srodni materijal).
Zadaci i odgovornosti:
•    marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
•    rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i racuna za robu, preuzimanje sredstava placanja (gotovina, kartice), te briga o tocnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
•    zakljucivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
•    rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajuci nacela profesionalizma i uslužnosti;
•    miješanje boja na mix mašinama;
•    sudjelovanje u uredenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u  promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesecnih akcija;
•    zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadredenih;
•    ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
•    briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
•    slaganje robe na police i vodenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajucih cijena i deklaracija na proizvodima;
•    briga o održavanju opreme te cistoci i urednosti radnog (prodajnog) prostora; 
•    pomoc pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
•    poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
•    ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.


Zadaci i odgovornosti:
•    marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz veleprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
•    kontinuirano pracenje i analiza tržišta, stvaranje novih kontakata i širenje mreže kupaca;
•    zaprimanje upita od kupaca i promptno postupanje po istima (samostalna izrada ponuda);
•    obavljanje poslova ugovaranja i realizacije prodaje sukladno propisanim procedurama, rabatnim i politikama marži uz pripremu odgovarajuce dokumentacije, briga o tocnosti i kvaliteti isporuke robe;
•    kompletiranje i uredno vodenje komercijalne i tehnicke dokumentacije o izvršenim prodajama;
•    kontinuirano pracenje financijskog stanja kupaca i vodenje brige o naplati prodane robe;
•    izrada i izdavanje narudžbenica dobavljacima za robu uz prethodno obavještavanje i kordinaciju sa odjelom nabave;
•    zaprimanje reklamacija od stranaka, izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, pravovremeno izvještavanje i postupanje u skladu s odobrenjem voditelja centra;
•    pripremanje tjednih i mjesecnih  izvještaja o prodaji  kao i analize za potrebe voditelja centra i uprave društva;
•    sudjelovanje u izradi mjesecnih, kvartalnih i godišnjih planova prodaje;
•    ažuriranje baze podataka kupaca u informacijskom sustavu;
•    ostali poslovi sukladno nalogu neposrednih rukovoditelja.

 



Znanja, vještine i kvalifikacije:
•    osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
•    poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
•    napredno poznavanje asortimana električnih alata i strojeva 
Zadaci i odgovornosti:
•    marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
•    rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
•    zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
•    rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
•    sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u  promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
•    zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
•    ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
•    briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
•    slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
•    briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora; 
•    pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
•    poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
•    ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
 



Znanja, vještine i kvalifikacije:
•    osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
•    poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
•    napredno poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).


Zadaci i odgovornosti:
•    marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
•    rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
•    zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
•    rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
•    miješanje boja na mix mašinama;
•    sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u  promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
•    zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
•    ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
•    briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
•    slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
•    briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora; 
•    pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
•    poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
•    ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
 


Zahvaljujemo svima na poslanom životopisu!
Radi velikog broja prijava kontaktirati cemo iskljucivo kandidate koji odgovaraju traženom profilu.

Vrh