Budi dio našeg tima :)
- Stalna i sigurna primanja
- Placen pun prijevoz
- Varijabilni mjesecni bonusi
- Godišnji bonus
- Prigodni poklon za djecu za Sv.Nikolu
- Prigodan poklon za novorodeno dijete
- Prigodan poklon za vjencanje u vidu 13.place
- Prigodne Božicnice
- Prigodne Uskrsnice
- Godišnji sistematski pregled i dodatni specijalisticki pregledi tijekom godine
- Sufinanciranje i poticanje na tjelovježbu i zdrav život
- Pogodnosti pri ugovaranju kredita i rješavanju egzistencijalnih pitanja
- Teambuilding
- Zdrava i opuštena obiteljska atmosfera
- Kontinuirana izobrazba i usavršavanje stranih jezika
- Kontinuirana izobrazba i usavršavanje u programu IT (ERP, Excel…)
- Kontinuirane edukacije na temu poslovne i osobne vještine
- Ukoliko ste se pronašli u ovim opisima, molimo vas da se prijavite na oglas
• osnove rada s racunalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
• poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
• napredno poznavanje asortimana i tržišta gradevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, rucni i elektricni alati, OZS, ostali srodni materijal).
Zadaci i odgovornosti:
• marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
• rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i racuna za robu, preuzimanje sredstava placanja (gotovina, kartice), te briga o tocnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
• zakljucivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
• rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajuci nacela profesionalizma i uslužnosti;
• miješanje boja na mix mašinama;
• sudjelovanje u uredenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesecnih akcija;
• zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadredenih;
• ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
• briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
• slaganje robe na police i vodenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajucih cijena i deklaracija na proizvodima;
• briga o održavanju opreme te cistoci i urednosti radnog (prodajnog) prostora;
• pomoc pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
• poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
• ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
Znanja, vještine i kvalifikacije:
• osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
• osnove rada s racunalom (MS WINDOWS, Word, Excel);
• iskustvo s radom u informacijskom sustavu;
• položen tecaj osposobljavanja za rukovatelja vilicarom.
Zadaci i odgovornosti:
• pravovremeno zaprimanje i manipulacija robe pri dolasku na skladište, kontrola robe (kvantitativna i kvalitativna) i pratece dokumentacije (racun, otpremnica, tehnicki list, atesti), te ažurna izrada pripadajuce dokumentacije (zapisnik o reklamaciji, primka);
• pravovremeno izdavanje i manipulacija robe pri izlasku sa skladišta, te ažurna izrada pripadajuce dokumentacije (otpremnica, meduskladišnica);
• briga o stanju i ispravnosti sitnog inventara i osnovnih sredstava koji se nalaze u upotrebi u skladištu;
• briga o cistoci i urednosti skladišnog prostora i ostalih mjesta gdje se zaprima, pohranjuje i izdaje roba,
• pravovremeno osiguravanje mjesta za utovar/istovar robe;
• pracenje stanja zaliha na skladištu;
• sudjelovanje u izvanrednim i redovnim inventurama skladišta u kojem radi (prema potrebi i skladišta drugih organizacijskih jedinica društva);
• poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
• briga, nadzor i održavanje reciklažnog dvorišta;
• ostali poslovi koji odgovaraju prirodi posla ili prema nalogu neposrednog rukovoditelja.
m/ž - poslovnica Kukuljanovo Rijeka
Zadaci i odgovornosti:
• marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz veleprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
• kontinuirano pracenje i analiza tržišta, stvaranje novih kontakata i širenje mreže kupaca;
• zaprimanje upita od kupaca i promptno postupanje po istima (samostalna izrada ponuda);
• obavljanje poslova ugovaranja i realizacije prodaje sukladno propisanim procedurama, rabatnim i politikama marži uz pripremu odgovarajuce dokumentacije, briga o tocnosti i kvaliteti isporuke robe;
• kompletiranje i uredno vodenje komercijalne i tehnicke dokumentacije o izvršenim prodajama;
• kontinuirano pracenje financijskog stanja kupaca i vodenje brige o naplati prodane robe;
• izrada i izdavanje narudžbenica dobavljacima za robu uz prethodno obavještavanje i kordinaciju sa odjelom nabave;
• zaprimanje reklamacija od stranaka, izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, pravovremeno izvještavanje i postupanje u skladu s odobrenjem voditelja centra;
• pripremanje tjednih i mjesecnih izvještaja o prodaji kao i analize za potrebe voditelja centra i uprave društva;
• sudjelovanje u izradi mjesecnih, kvartalnih i godišnjih planova prodaje;
• ažuriranje baze podataka kupaca u informacijskom sustavu;
• ostali poslovi sukladno nalogu neposrednih rukovoditelja.
Zahvaljujemo svima na poslanom životopisu!
Radi velikog broja prijava kontaktirati cemo iskljucivo kandidate koji odgovaraju traženom profilu.