Dostava

Trošak dostave ovisi o okolnostima kao što su količina i lokacija dostave. Iznos troška dostave biti će vidljiv prije narudžbe, ovisno o narudžbi i eventualno primjenjivim pogodnostima. 
Dostava je besplatna iznad 130€ do 50kg.

Proizvodi kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na području cijele Hrvatske isporuka traje od 2 do 7 radnih dana* od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda s posebnom napomenom (nije lagerski artikal) rok isporuke proizvoda. Kod proizvoda kojih je navedeno da se nalaze na lageru, na hrvatske otoke je 7 do 10 radnih dana. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome odmah obavijestiti naša služba za korisnike.

Reklamacije i prigovori
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Bačelić Profi Shopu, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na broj telefona: (01) 6641 092,
  • na e-mail adresu: webshop@bacelic.hr,
  • na adresu: Bačelić Profi Shop, Bačelić d.o.o., Avenija Većeslava Holjevca 54, 10 010 Zagreb.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Bačelić Profi Shop vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Bačelić Profi Shop.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Bačelić Profi Shop, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Prilikom zahtjeva za odgovornost za materijalne nedostatke, postupiti ćemo po odredbama reguliranim člancima 400. do 422. Zakona o obveznim odnosima ( „Narodne novine“, broj: 35/05., 41/08.1 125/11.).



Vrh